poniedziałek, 13 stycznia 2014

Już wkrótce! / Coming soon!

Już wkrótce... już niedługo...

... wszystkie miłośniczki i wszystkich miłośników tego, co nagryzione zębem czasu, pordzewiałe, vintage i retro zapraszać będziemy w nasze sklepowe podwoje. Znajdziecie u nas wszystko, czego potrzeba, by tworzyć projekty w stylach vintage, shabby chic i steampunk.

Very very soon...

... we are going to welcome all the lovers of the time-worn, the rusty, the vintage and the retro to our shop doorstep. With us, you are going to find everything you need to create vintage, shabby chic and steampunk projects.



Znajdziecie u nas produkty znanych marek, wiele metalowych dodatków oraz naszą Rupieciarnię - produkty z drugiego obiegu, gotowe do użycia, nie wymagające dodatkowego postarzania - stare tarcze, wskazówki, koperty, mechanizmy zegarowe, trybiki, stalówki, klucze, miniaturki, koronki. Słowem - skarbnica retro!

We are going to offer well-known brand products, heaps of metal embellishments and our Junkyard goods - second-hand, ready to use, no-need-to-distress - old watch dias, hands, cases, clockwork, gears, pen nibs, keys, miniatures, laces. To put it in a nutshell - a chestful of retro treasures!




A już dziś zapraszamy do polubienia nas na Facebook'u. :) 

Like us on Facebook today. :)

11 komentarzy :

  1. Nawet nie wiecie jak Was mi było trzeba :) Bardzo się cieszę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ogromnie! Mamy nadzieję spełnić oczekiwania. :)

      Usuń
  2. Groszku- nie tylko Tobie było trzeba ;) I jak miło, że zagościcie na Craft-Wawie. Na pewno wiele osób będzie okupowało Wasze stoisko (w tym ja) :D.
    Pozdrawiam i 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy najserdeczniej i nie możemy doczekać się spotkania. :)

      Usuń
  3. O wow! Mój styl ukochany - ale często będę zaglądać!!! Tylko mi serce krwawi, że nie poznam osobiście, bo mi nie dane tam być :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujemy od czasu do czasu popodróżować z asortymentem, więc może jeszcze będzie okazja do spotkania 'na żywo'! :)

      Usuń
  4. Ile tu dobra wszelakiego:) Zwłaszcza vintagowe klimaty mnie pociagają i shabby chic:) Super:) Gratuluję pomysłu i życzę wielu sukcesów:) Pozdrawiam:)
    Ps. Nie wiem czy wiecie, ale macie włączoną weryfikację obrazkową, która baaardzo utrudnia życie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia i za uwagę - już naprawione! :)

      Usuń
  5. A jakiś sklep internetowy może ??? - daleko mam do Warszawy a metal zawsze mnie urzekał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej, przede wszystkim internetowy! Z odbiorem osobistym w Warszawie, ale internetowy! :)

      Usuń
  6. Fantastycznie! Już nie mogę się doczekać:))

    OdpowiedzUsuń