środa, 29 kwietnia 2015

Retro Inspiracje: Magiczny zeszyt Ani / Retro Inspirations: Ania's magical notebook

Cześć!
dziś pokaże Wam notes do którego stworzenia użyłam papierów UHK Gallery 
natomiast za bazę okładki posłużył mi papier kraftowy który szalenie uwielbiam...

Hello!
Today I'd like to show you a notebook for which I used UHK Gallery paper,
the base of my notebook cover is made from kraft paper, which I  adore...



a teraz środek notesu...
tym razem nie bindowałam wkładu, 
skleiłam brzeg  grubą warstwą kleju introligatorskiego i całość nakleiłam na tylną okładkę.

and now the inside of the notebook...
this time I didn't bind the pages
I glued the edge with bookbinding glue and then glued the whole of it to the back cover.


zdążyłam już ozdobić pierwszą stronę, 
postanowiłam że będzie to mój kreatywny, nie tylko scrapowy zeszyt

I have already done my first page,
I decided it will be my creative, not only scrapbooking notebook


jak Wam się podoba?
And what do you think about it?




użyłam:
I used:
Papier Kraft A4 - Joy!Crafts Studio75 - Wkład do notesów - Czarne linie UHK Gallery -  Zestaw papierów Paris Paris Kwiat jutowy - Spiralka 5cm - Ecru Kwiaty papierowe 2 cm, 16 szt. Róże - Mint Kwiaty Prima - Time Traveler's Memories- Time Out Narożnik metalowy – miedziany Tusz Distress Mini - Black Soot Guzik drewniany - biało czerwone kwiaty  Foremki silikonowe - Ramki i wzory Masa plastyczna - Biała Tumbled Glass Distress Spray Stain

2 komentarze :