wtorek, 12 maja 2015

Retro Tutki: Wideo - Vintage Memories Karoliny / Retro Tutorials: Video - Karolina's Vintage Memories


Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was coś specjalnego. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Jest to layout pełen papierów i dodatków, które możecie znaleźć u nas w sklepie. Dla mnie najczęściej początkiem każdego layoutu jest zdjęcie i wokół niego próbuję zbudować historię. Tym razem zdecydowałam się na bardzo stare zdjęcie, przedstawiające moją ciocię i bardzo małą moją mamę.
Jesteście ciekawi jak powstawał?

Hi everyone! Today I prepared something special for you. I hope you enjoy it! This is a layout full of papers and embellishments, which you can find in Retro Kraft Shop.
For me, the beginning of each layout is a photo and I try to build a story around it. This time I decided to use a very old photo which shows my aunt and my very small Mom.
Are you curious how I made it?



I trochę detali:
And some details:





A teraz czas na niespodziankę! Jeśli zastanawiacie się, jak go zrobiłam, sprawdźcie na video krok po kroku, które dla Was przygotowałam.

And now it's time for a surprise! If you wonder how I made it, check out the step by step video tutorial which I prepared for you.





Użyłam:
I used:


     


  
    

    

       
  






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz