czwartek, 21 maja 2015

Wyzwanie w Diabelskim Młynie / Our challenge at Diabelski Młyn

Dziś mamy ogromną przyjemność zaprosić Was do Diabelskiego Młyna, gdzie sponsorujemy nagrodę w wyzwaniu. 
Today we would like to invite you over to Diabelski Młyn, where a challenge sponsored by us has just started.

Diabelski Młyn


Aby dowiedzieć się na czym polega wyzwanie i jaka czeka nagroda, zapraszamy na diabelskiego bloga. A u nas Agnieszka prezentuje pracę, która powstała jako inspiracja na wyzwanie.

To learn more about the challenge and the prize, hop oper to the challenge blog. And what we hae for you today is Agnieszka's inspiration for the challenge.


***

Moja inspiracja wyzwaniowa to shadowbox stworzony z pootwieranych i rozłożonych na tekturowej bazie pudełek po zapałkach. Całość pokryłam najpierw za pomocą gesso, a następnie pokolorowałam i pochlapałam mgiełkami Distress.

My inspiration for the challenge is a shadowbox which I created from disassembled matchboxes layed out on a cardboard base. I covered the whole thing with gesso first and then coloured it and splattered with Distress Sprays.



Do pudełek trafiły najróżniejsze małe elementy - między innymi buteleczka, którą przyciemniłam za pomocą tuszu StazOn, szpulka, stare elementy zegarowe i różne metalowe, papierowe, żywiczne i szklane dodatki.

I put lots of different elements into the boxed - a small bottle, darkened with StazOn ink, a spool, old watch elements and a variety of metal, paper, resin and glass embellishments.


Efekt końcowy wydał mi się dość 'eteryczny', skojarzył mi się z marzeniami sennymi, na końcu dodałam więc na shadowboxie napis - 'dalej, śnij na jawie'.

The final effect seemed etheric and dream-likt to me, so on the front of the shadowbox I added the words 'go on, daydream'.



Użyłam / I used:

Stormy Sky Distress Spray Stain Vintage Photo Distress Spray Stain Shabby Shutters Distress Spray Stain

Picket Fence Distress Spray Stain Glossy Accents 59ml Tusz StazOn Midi - Jet Black

Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm

Mała metalowa ramka - brąz Klucz metalowy mały 3 – miedziany Liść ażurowy 5,4cm - brąz

Owady - Prima Shabby Chic Treasures Naklejki z napisami - Prima The Archivist Zestaw tarcz zegarowych 08

Metalowy trybik 2 - srebrny Metalowy trybik 2 - brąz Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz