środa, 5 sierpnia 2015

Retro Inspiracje: Mediowy blejtram Olgi / Retro Inspirations: Olga's mixed media canvas

Cześć! Dzisiaj chciałabym pokazać mediowy blejtram, który niektórzy mieli już okazję widzieć, a nawet zmacać, ponieważ prezentowałam go miesiąc temu na pokazie w ramach Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych we Wrocławiu :) Wspólnie z Karoliną i Anią demonstrowałyśmy możliwości mgiełek Distress Spray Stain. Ja postanowiłam pokolorować nimi kompozycję składającą się z różnych ozdób: metalków, żywicznej ramki, drewnianego guzika oraz epoksydowych naklejek. Dodatki przykleiłam warstwowo na blejtramie, pokryłam gesso i przystąpiłam do psikania :) Najpierw sięgnęłam po brąz, którym pokryłam wszystkie ozdoby. Podsuszyłam i psiknęłam białą kryjącą mgiełką, rozjaśniając nieco brąz. Następnie nakładałam miejscami niebieską oraz srebrną mgiełkę z pędzla, aby podkreślić detale. Tło popsikałam na niebiesko, a na koniec pochlapałam jeszcze całość wszystkimi użytymi wcześniej mgiełkami. Brzegi blejtramu wytuszowałam Distressem w kolorze Walnut Stain :)

Hello! Maybe some of you have already had a chance to see (or even touch ;)) my canvas, which I want to show today. It  presented it at the Polish craft show in Wroclaw last month. Karolina, Ania and me were demonstrating different ways to work with Distress Spray Stains. I decided to use them for painting a composition consisting of various add-ons: metal ones, a resin frame, a wooden button and some epoxy stickers. I glued a few layers of embellishments to make a 3D effect, then covered everything with gesso and started to spray :) Firstly, I grabbed the brown mist and sprayed the whole composition. Then I dried it and covered with opaque white, which made the brown tone more delicate. My next step was to paint some details with blue and silver spray, using a brush. I sprayed my background with the blue mist and finally splattered the whole project with all the sprays I had used before. I also inked the canvas edges with Walnut Stain Distress Ink :)




A kto nie miał okazji uczestniczyć w pokazie, może obejrzeć relację :)
And here you can watch a short video from our show :)


Użyłam: / I used:

Gathered Twigs Distress Spray Stain Shaded Lilac Distress Spray Stain Picket Fence Distress Spray Stain
Brushed Pewter Distress Spray Stain Tusz Distress Mini - Walnut Stain Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml
Ramka żywiczna  Naklejka kaboszon epoksydowy 2 cm 5 szt. Naklejka kaboszon epoksydowy 3 cm 3 szt.  Serwetka podłużna metalowa - miedziana Serwetka podłużna metalowa - brąz 2 Serwetka metalowa kwadrat - brąz Metalowy trybik 3 - brązMetalowy trybik 1 - brąz Żarówka metalowa - brąz 
Kwiatek metalowy 4 – brąz Liść ażurowy 5,4cm - brąz Kwiatek metalowy 11 - brąz
Uchwyt metalowy - brąz 2 Guzik drewniany - serca


Pozdrawiam!
Hugs!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz