czwartek, 29 października 2015

Halloween: Jutowa dynia Karoliny / Karolina's burlap pumpkin


Hej! Dzisiaj kolej na moją halloweenową inspirację. Przygotowałam dynię, którą uszyłam (chociaż "uszyłam" to chyba za wielkie słowo) z juty. Dodałam również jutowego kwiatka i kilka innych ozdób, takich jak metalowe liście, kaboszony, trochę sznurka i nici oraz numer.

Hi! Today it's my turn for a halloween inspiration for you! I prepared a pumpkin, which I sewed (although I think "sewed" it's too big of a word) with burlap. I also added a burlap flower and some other embellishments like metal leaves, cabochons, some twine and thread and a number. 

A oto moja dynia :)
And here is my pumpkin :)







Użyłam:/ I used:

Kwiat jutowy - Spiralka 5cm - Jasny brąz  Liść ażurowy 5,4cm - brąz  Liść - kielich 4,5cm - brąz

Kaboszon przezroczysty okrągły 1,6cm  Kaboszon przezroczysty okrągły 8mm

Pozdrawiam!
Hugs!


1 komentarz :