czwartek, 3 marca 2016

Retro Inspiracje: Butelkowce Olgi / Retro Inspirations: Olga's Bottlettes

Witajcie !
To mój pierwszy post na blogu Retro Kraft Shopu więc chciałbym skorzystać z okazji i przywitać się z czytelnikami. Asortyment sklepu uwielbiam i idealnie pasuje on do mojego aktualnego stylu więc przeogromnie się ciesze że mogę się tu z wami dzielić moimi pracami.

Dziś przygotowałam alterowane butelki.  Najpierw przygotowałam bazy - porządnie zagessowałam szklane buteleczki, następnie przygotowałam metalowo-tekturkowe kompozycje.
Każda z butelek ma osobną kompozycję ale zsunięte razem mogą stanowić jeden projekt. Wszystkie elementy wykończyłam inką gold. Kilkanaście minut po nałożeniu porządnie wypolerowałam je miękką szmatka, dzięki czemu inka nabrała blasku i wyglądu prawdziwego metalu na tekturkach.
Na sam koniec dla lepszego kontrastu wycieniowałam wszystko czarną farbą akrylową.


Hello !
Today is my first post here, so I would like to say hello to all the readers! I'm in love with the Retro Kraft Shop stock and I'm really , really REALLY glad I will have the opportunity to share with you some of my projects and ideas !

Today I have altered bottles. I used some chipboards and metal gears here. The first step was of course preparing the surface - gesso will be the perfect choice here . When I put together the composition I intended to make them both one project and each of them separately to have its own composition, too.
I covered all my elements with Inka Gold and when it was dry I polished with a soft wipe.
Thanks to that my chipboard looks like metal, it gives a nice shine to Inka Gold.
The last step was adding some shadows with black acrylic paint .





http://www.retrokraftshop.pl/pl/ozdoby/974-metalowy-trybik-1-br%C4%85z.html http://www.retrokraftshop.pl/pl/ozdoby/976-metalowy-trybik-3-br%C4%85z.htmlMetalowy trybik 2 - brąz 
Trybiki i zębatki - SnipArt
Media Fluid Acrylics - Carbon Black - DecoArt Inka Gold 62,5g - Brązowy (935)
Skrzydła metalowe - Scrapberry's
Metalowe kółko - brąz  Łańcuszek metalowy 6.5x4mm – brąz
Kwiatek metalowy 4 – brąz




4 komentarze :