czwartek, 7 kwietnia 2016

Retro Inspiracje: Ramka ze strychu / Retro Inspirations: Frame from the attic


Witam. Wykonałam jako inspirację brudną ramkę. Moim celem było mocne postarzenie całości pracy.

Hi everone! My new inspiration is an antique- like, "dirty" picture frame. My aim was to make it look absolutely vintage.


Po nałożeniu na ramkę pasty pękającej, pokryłam ją kremami do spękań z DecoArt.
Całość przecierałam kilka razy, aby uzyskać zadowalający efekt.

I achieved it by putting a layer of cracking paste, which I covered with antiquing cream by DecoArt. Next I used sandpaper and then I wiped with a wet cloth to get satisfying effect.

Pierwszy raz użyłam proszków Prima Marketing w połączeniu z wodą, które wcierałam w ramkę. Dodatkowo pokryłam nimi decory z masy.

It was the first time I used Prima Marketing powder mixed with water, which I rubbed into the frame. additionally. I used it to cover the decor.








Użyłam / I used

Dodatki Ephemera - Prima Vintage Collectibles (Finnabair)  Brokat - Distress Glitter Dust - Vintage Platinum








Foremka Baroque 3 - Prima Vintage Art Decor MouldPrima French Riviera - Un Petit Mot De La Mer 30x30 Prima French Riviera - Juste Toi, Moi et le Bleu Profond de la Mer 30x30
Paper Clay - Prima  Antiquing Cream - Raw Umber - DecoArt Media Fluid Acrylics - Viridian Green Hue - DecoArt
Media Fluid Acrylics - Translucent White - DecoArt  Metalowy trybik 3 - brąz Crackle Paste - DecoArt

Pozdrawiam Aga Baraniak



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz