poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Wyzwanie / Challenge: Retromania 15

Pora na kolejną edycję wyzwania Retromania! :)
Time for a new edition of the Retromania challenge! :)




O wyzwaniu i udziale słów kilka:
- Stwórz pracę w stylu retro - vintage, shabby chic, steampunk lub jakąkolwiek inną z wyraźną nutą tego, co w starym stylu, stare lub postarzone.
- Na wyzwanie można zgłaszać wszelkiego rodzaju projekty: LO, kartki, tagi, art journaling, mixed media, altered art, decoupage, biżuteria i co komu jeszcze przyjdzie do głowy. :)
- Prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane. Na wyzwanie możesz zgłosić jedną pracę. Praca może być zgłoszona na dowolną ilość innych wyzwań.
- W pracach nie trzeba używać produktów z naszego sklepu.
- Zgłaszaną pracę opublikuj na swoim blogu, w notce zawrzyj informacje o naszym wyzwaniu, zamieść banerek wyzwania (powyżej) i link wsteczny do tego posta.
- Zgłoś pracę za pomocą inlinkz (na dole tego posta), podając linka do posta ze swoją pracą.
- Zwyciężczynię / zwycięzcę oraz wyróżnienia ogłosimy w przeciągu 5 dni po zakończeniu wyzwania.
- Zwyciężczyni / zwycięzca otrzyma nagrodę przydasiową (wysyłka nagrody jest bezpłatna na terenie Europy) i jednorazowy rabat 10% na zakupy w sklepie. Autorki/autorzy prac wyróżnionych otrzymają jednorazową zniżkę 10% na zakupy w sklepie. Zniżki można wykorzystać w ciągu miesiąca od zakończenia wyzwania.
Wyzwanie trwa od 4. do 24. kwietnia.

A few words about the challenge and participation:
- Make a retro style project - vintage, shabby chic, steampunk or anything else with a visible hint of the old-fashioned.
- You can enter with all sorts of projects: layouts, cards, tags, art journal pages, mixed media projects, altered art, decoupage, jewellery and anything else you come up with. :)
- The projects should be new, previously unpublished. You can enter one project in the challenge. You can enter the same project in any number of other challenges.
- You do not have to use products from our shop to participate.
Post the project on your blog, include info about our challenge with the challenge banner (at the top) and and a return link to this postl.
Enter with inlinkz (at the bottom) with the link to your project post.
- We will announce the winner and honourable mentions within 5 days after the closing date.
- The winner will receive a prize (shipping of the prize is free within Europe) and a single-use 10% discount coupon to our shop. The honourable mentions will receive single-use 10% discount coupons for our shop. Al the discounts can be used within one month after the end of the challenge.
The challenge starts 4th and closes 24th April.



W ramach nagrody tym razem duży zestaw papierów i naklejek wielkości 30,5x30,5cm Primy - kolekcja 'Vintage Emporium'.

This time the prize we have for you is a 12x12 paper and sticker collection kit from Prima - 'Vintage Emporium'.




A teraz odrobina wyzwaniowej retro-inspiracji.
And now for a little bit of challenge retro-inspiration.

Asia

Cześć, dzisiaj chciałabym zabrać Was do mojego magicznego i trochę tajemniczego świata. Uwielbiam łączyć ze sobą elementy fantasy z elementami mrocznymi. W moim projekcie możecie także znaleźć dużo kolorów połączonych z różnego rodzaju teksturami.


Hi, today I would like to take you to my magic, a little bit mysterious world. I love to combine elements of fantasy with dark elements. In my project you can find lots of colors mixed with lots of texture.


Ten projekt stworzyłam na odwrocie blejtramu. Teksturę stworzyłam używając preparat do spękań DecoArt crackle paste. Kiedy preparat wysechł i pojawiły się pęknięcia , nałożyłam preparat Antiquing Creame -Carbon black aby uwydatnić spękania. Do stworzenia tła na krawędziach użyłam produkty DecoArt- Pastę modelującąPastę o piaskowej teksturze oraz maskę Screen Print.

I made this project on the back of a canvas, creating the texture with DecoArt crackle paste .When it dried I applied  some Antiquing Creame -Carbon black to highlight the cracks. The background on the edges was created using DecoArt -Modeling Paste, Texture Sand Paste  and a stencil - Screen Print.



W centralnej części blejtramu znalazły się cudowne, steampunkowe motyle SnipArt. Pomalowałam je czarnym gesso oraz farbami akrylowymi DecoArt : sap green, cobalt turquisecerulean blue, dodałam także odrobinę farby metalicznej. Na środku każdego motyla umieściłam małe buteleczki wypełnione po brzegi kolorami.

 In the centre are amazing steampunk butterflies from SnipArt. I altered them with black gesso and DecoArt fluid acrylics: sap greencobalt turquisecerulean blue. I also added a touch of metallic paint. In the middle of each butterfly I added a small bottle filled with colors ;)





W mojej kompozycji umieściłam dużo metalowych elementów takich jak: kwiaty, liściegałązkę, trybiki, tabliczkę z napisem i wiele innych. Pokryłam je czarnym gessem oraz inką gold.

 In my composition you can find many metal embellishments like: flower, leaves, branchcogs, word bands and many more. I coloured them with black gesso and inka gold


Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia czegoś magicznego. Już się nie mogę doczekać aby zobaczyć co wspaniałego stworzycie!!! xoxo Aisha

I hope that I inspired you to create someting magical. Can't wait to see what you all create. Have a wondeful, artsy week !!! xoxo Aisha

***



Hej, przygotowałam na dzisiaj steampunkowy magnesik na lodówkę.
W pracy użyłam papierów UHK Gallery Styczeń i Wood, Prima Marketing Le Collectionneur i płótno craftowe Studio 75. Pracę ozdobiłam: metalowymi cyframi Prima Marketing i trybikami, dodałam też metalowe piórko, buteleczkę i kliszę Tima Holtza. Ponadto przy pomocy tuszu Archival Jet Black, użyłam stempla Inkadinkado Typographic. Tło podkolorowałam tuszem Distress Ink Iced Spruce. Do drewnianej tabliczki przymocowałam magnes za pomocą gel medium.

Hi, today I prepared a steampunk magnet.
In my project I used UHK Gallery papers January and Wood, Prima Marketing Le Collectionneur, and white craft canvas by Studio 75. I decorated my work with: Prima Marketing Mini Numbers, metal cogs, silver feather, glass bottle, Tim Holtz Film Strip. In addition, with Archival Ink Jet Black, I used the Inkadinkado Typographic stamp set. I used Distress Ink Iced Spruce to colour the background. With the help of gel medium I glued the magnet to the wooden plate.








Pozdrawiamy!
Hugs!

***
    
A teraz pora na Was! Czekamy na Wasze projekty! :)
And now it's your turn! We're waiting for your makes! :)


5 komentarzy :

  1. Świetne inspiracje, lubię takie wyzwania:) Niestety nie jestem w stanie podlinkować swojej pracy, po próbie przejścia do InLinkza ciągle wyskakuje błąd:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że inspiracje się podobają. :)
      Poprosimy o wklejenie linku tutaj w komentarzu, spróbujemy od swojej strony. :)

      Usuń
    2. W takim razie zgłaszam na wyzwanie moją buteleczkę po oliwie "przerobioną" na odpowiednie klimaty:) Można ja zobaczyć tutaj: http://oribella-hobby.blogspot.com/2016/04/453-kolejna-butelka-w-klimacie-vintage.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu. :) Link dołączony, już się wyświetla.

      Usuń
    4. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń