poniedziałek, 4 grudnia 2017

Winter is coming

To co najbardziej uwielbiam w zimie, to jej surowość i blask. I to właśnie starałam się odtworzyć w moim nowym mixed mediowym projekcie. Po dłuższej walce, udało mi się doprowadzić kawałek mojego stołu do porządku, tak że mogłam zacząć sklejać ze sobą różne kawałki. Jak widać, w chwili obecnej, mam obsesję na punkcie tekstury z wykorzystaniem Art Stone i różnych metalowych dodatków. Uważam, że zawsze można je wszędzie wykorzystać i po prostu dobrze wyglądają.

What I love the most about this season is its severity and its glow. This is the vibe I wanted to recreate in my new mixed media project. After a longer moment of struggle I was able to clean a small part of the table and actually glue something together. As you can see - I'm absolutely obsessed with Art Stone textures and metal embellishment at the moment. I'm sure I can fit them simply anywhere and I'm sure they will look just great.



No i moja kolejna obsesja - warstwy. Tym razem wykorzystałam sporo kawałków gałązek i liści z jednego z moich ulubionych zestawów od Sizzix - Mini Holiday Greens. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Layers are my other obsession. This time, I used a lot of paper twigs and leaves, from one of my favorite Sizzix die - Mini Holiday Greens. I hope you like it.






Wykrojniki - Mini Holiday Greens - Thinlits - SizzixNaklejki Small Talk - Tim Holtz Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy
 Łby śrubek - sześciokąty - Prima Junkyard Findings Płatek śniegu metalowy - brąz Serwetka metalowa kwadrat - brąz
Zegar z pszczołą metalowy - brąz Liście dzwonki - brąz Kwiatek metalowy 10 - brąz
 Dodatki Ephemera - Prima Vintage Collectables (Finnabair)  Gwiazdki - Prima Vintage Mechanicals (Finnabair)   3D Matte Gel - Finnabair - Prima
Musikalisher - stempel akrylowy Prima Tusz Archival - Jet Black Archival Re-inker

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz