niedziela, 22 kwietnia 2018

Altered frame / Alterowana ramka

Cześć!
Dzisiaj mam dla was kolejną mediową pracę - alterowaną ramkę.
Ozdobiłam sporą ilością tekturek, metalowych dodatków, elementami z foremek oraz moimi ulubionymi "Paper Dolls".
Bardzo lubię klimat jaki nadają te stare zdjęcia.
Wszystko pokryłam białym gesso, a następnie pokolorowałam moimi ulubionymi odcieniami różu i brązu. 
Dodałam też trochę połysku woskami i farbami Finnabair, a także Inką Gold i pastą pozłotniczą Renesans w kolorze miedzi.
Jak Wam się podoba taka ramka?

Hello!
Today I have for you another mixed-media project - altered frame.
I added a lot of chipboards and metal embellishments, molds elements and my favourite "Paper Dolls".
I really like the atmosphere that these old photos give.
I covered everything with white gesso and colored with my favorite shades of pink and brown. 
I also added some shine with Finnabair waxes and paints and with Inka Gold and gilding paste from Renesans.
How do you like this frame?










 Użyłam: / I used:

Zestaw napisów - For the record - SnipArt Ażurowe Tło - Kwadraty - SnipArt Fimo Air Light White 250g  Klucz metalowy brąz - serceMotyl metalowy - brąz Ćwieki metalowe 9x5mm - brąz   Ćwieki metalowe 14x8mm - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz 2  Serce ze skrzydłami patynowe - brązDodatki Paper Dolls - Tim Holtz   Białe gesso - Renesans Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Farba Rusty - Viva Decor Antiquing Cream - Patina Green - DecoArt Mikrokulki szklane D2 - 13arts Mikrokulki szklane - 13arts Kulki 3d - Małe - Pentart Proszek Rainbow Color - 13arts Inka Gold 62,5g - Morelowy (931) Inka Gold 62,5g - Brązowy (935) Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Pasta pozłotnicza - Renesans

Pozdrawiam!
Greet!

1 komentarz :